زنان طرفدار دکتر قالیباف

زنان آزاده ایرانی

زنان طرفدار دکتر قالیباف

زنان آزاده ایرانی

من معتقدم اگر نوآوری بر بستر علم حرکت نکند، من‌درآوردی می‌شود.

شهردار قالیباف در دانشگاه فردوسی مشهد سخنرانی کرد :

ـ می‌خواهم حرف دلم را امروز به شما نخبگان و همشهریانم بزنم: متاسفانه برخی مدعیان دروغین امروزکه یک روز هم در جبهه نبودند ویا تدارکاتچی و پشت جبهه ها بودند،‌ امروز بر سر سفره دفاع مقدس نشسته‌اند، در حالی که آن زمان، رزمندگان واقعی، به دعوت امام خود لبیک گفتند و حالا غریبانه در گوشه‌ای نشسته‌اند.ـ آن روزها که شیپور جنگ زده و مرد از نامرد مشخص می‌شد، کسی این غایبان و مدعیان دروغین را جبهه‌ها ندید.

ـ وقتی در دانشگاهی از من پرسیده می‌شود مگر تو نماز هم می‌خوانی؟ یا به من می‌گویند تو از بسیج حرف نزن که یک شب هم در پایگاه بسیج نخوابیده‌ای! این‌ها همه دغل بازی‌های دنیای سیاست است که باعث می‌شود برخی از من این گونه سؤال کنند.

ـپس از پایان سخنرانی دکتر قالیباف، زمانی که وی تریبون را ترک کرد، شماری از دانشجویان دانشگاه فردوسی مشهد که در مراسم حضور یافته بودند، در حین حرکت از وی سوالاتی را مطرح کردند:
ـشهردار تهران در پاسخ به سوال دانشجویی که از او پرسید «برخی سایتها علیه شما تبلیغات منفی می‌کنند خندید و گفت: من به این بداخلاقی‌ها توجه نمی‌کنم.
وی همچنین در پاسخ به دانشجویی که پرسید علت اجرا نشدن طرح منوریل در تهران چه بود؟ گفت: منوریل، به هیچ وجه موضوعی سیاسی نیست و آن را سیاسی نکنید؛ ‌اول بیایید ببینید چرا اجرای طرح احداث منوریل از صادقیه تا فرودگاه منتفی شد؟ این موضوع که در زمان من نبود. بعد بروید ببینید که در دنیا منوریل مطرح‌تر است یا مترو؟ فکر می‌کنید یک شهری مثل پاریس که چند صد کیلومتر مترو دارد، عقلش نمی‌رسید منوریل که ارزان‌تر و بهتر است را راه بیندازد!!  من معتقدم اگر نوآوری بر بستر علم حرکت نکند، من‌درآوردی می‌شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد