زنان طرفدار دکتر قالیباف

زنان آزاده ایرانی

زنان طرفدار دکتر قالیباف

زنان آزاده ایرانی

قالیباف :اصلاح الگوی مصرف را جدی بگیریم

شهردار تهران با اشاره به نام گذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری به نام سال اصلاح الگوی مصرف، گفت: بحث ساختمان‌سازی در کشور ما از مواردی است که باید مورد توجه ویژه قرار گیرد و باید در نوع مصالح، طراحی‌ها و ساخت تغییرات اساسی ایجاد کنیم.
دکتر محمد باقر قالیباف پیش از ظهر امروز در مراسم آغاز عملیات ساخت پروژه مسکونی 2700 واحدی سازمان خدمات موتوری شهرداری تهران افزود: امروز عمر متوسط ساختمان‌ها در کشور ما بین 17 تا 20 سال است، در حالی که این رقم در دیگر کشورها 100 سال است.
وی ادامه داد: ما هنوز از مصالح به سبک سنتی استفاده می‌کنیم. البته باید توجه کنیم که در 300 یا 400 سال گذشته برخی از استانداردها از جمله استحکام بناها در مقابل گرما و سرما بهتر از امروز رعایت می‌شد.
قالیباف معتقد است باید از امسال در طراحی‌ها از تکنولوژی جدید استفاده کنیم، زیرا تکنولوژی جدید هم ایمنی بیشتری را به همراه دارد و هم عمر ساختمان‌ها را بیشتر خواهد کرد. از سوی دیگر در برخی موارد قیمت تمام شده در این بخش کمتر از 50 درصد قیمت ساخت به شیوه سنتی خواهد بود.
وی در ادامه به الگو بودن تهران در میان تمام شهرهای کشور اشاره کرد و افزود: از گذشته‌های دور هر کار خوب یا بدی که در تهران انجام می‌شد، به بقیه شهرها هم منتقل می‌شد و به روایتی تهران الگوی بقیه شهرها بوده است. از این رو مسوولیت ما در اداره شهر بزرگ تهران بسیار سنگین و حساس است.
شهردار تهران در ادامه با بیان این که باید منزلت و جایگاه خود را به درستی درک کنیم، گفت: امان از روزی که فردی، مدیری و یا مسوولی متوجه قدر، منزلت و مسوولیت خود نباشد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد